Czy kiedykolwiek czujesz się przytłoczony? Jakbyś był jednym z tych cyrkowych aktów, w których wszystkie te talerze obracają się na kijach i biegają tam iz powrotem, aby utrzymać wszystkie płyty, ponieważ jeśli jeden z nich spadnie, rozbije się o podłogę?

Kiedy okazuje się, że moja lista zadań jest taka, nazywam ją „zespołem wirującej płyty” – gdzie wszystko, co wiemy, robimy powinien spowoduje to niskie zużycie energii.

Jeśli coś przełożymy – jeśli unikamy myślenia o tym lub robienia tego – możemy myśleć, że jesteśmy od tego wolni, ale Rzeczywistość jest taka, że ​​daliśmy naszą moc temu „coś innego”.

Prawdopodobnie budzi nas o 3 nad ranem i sprawia, że ​​jesteśmy winni unikania go – lub stresu, aby sobie z tym poradzić. Daliśmy mu moc zmiany naszych emocji – aby wytrącić nas z równowagi.

Aby to usprawiedliwić, moglibyśmy opowiadać historie o tym, jak trudne jest to zadanie, jak niewygodne będzie, jak bardzo się go boimy, jak bardzo jest niepotrzebne. Chociaż tak naprawdę nie robimy tego, wciąż zwracamy na to dużą uwagę. Twoja lista zadań ostatecznie rządzi twoim życiem.

Sekret zapobiegania obracaniu się płyty polega na tym, aby przestać opowiadać historie i podejmować działania.

Działanie to może być tak proste, jak zmiana myśli, lub tak namacalne, jak faktyczne zrobienie tego, co przełożyliśmy.

Oto 60-sekundowa technika uważności, aby uwolnić się od obracających się talerzy:

  1. Weź 3 uważne oddechy, wdychaj i wydychaj przez nos uwalniającym napięcie „ahhh” – to zabiera cię z „głowy opowieści” i wraca do chwili obecnej.
  2. Czy to naprawdę twój talerz? Zanim przejdziesz dalej, bądź ze sobą szczery: czy to naprawdę twój talerz? Czy robisz to dla kogoś innego? Czy możesz im to oddać?
  3. Odpowiedź – szczerze – „Co ja mam z tym zadaniem? Tak naprawdę unikać? „ To może cię zaskoczyć. Bądź szczery Nie szukają „uzasadnienia” ani uzasadnienia. Chcesz dowiedzieć się, jaki jest twój blok.
  4. Odpowiedz – ponownie szczerze – „Bez względu na to, czego uniknąłem, czy poczuję ulgę, gdy zadanie zostanie wykonane?” Prawie zawsze tak.
  5. Następnie wybierz, czy chcesz wykonać zadanie, czy nie.

Jeśli zdecydujesz się to zrobić, zrób teraz pierwszy krok dziecka, aby działania były w ruchu i przerwały cykl stresu myślenia / odczuwania.

Jeśli nie zdecydujesz się na to i założysz, że jest to dla ciebie opcja, ważne jest, aby zerwać wiązania energetyczne, które miałeś z zadaniem:

Wyobraź sobie kabel łączący ciebie i zadanie. Wytnij ostrożnie, ale mocno. Niech dwa końce sznurka wypełnią się światłem, aby rozwiązać wszelki strach. Potem odejdź. Poczuj ulgę!

Nie tylko uwolniłeś się od czekania na ten wirujący dysk, ale teraz możesz go puścić i kontynuować życie.