Oprócz pomysłu na siebie, równie ważny jest pomysł na reklamę, która umożliwi autoprezentację naszych produktów lub świadczonych usług szerszemu gronu odbiorców w kraju i za granicą.
Dostępne media stwarzają wiele możliwości umieszczenia taniej, a nawet darmowej reklamy. Wiadomo, że powierzona w ręce specjalistów z pewnością przyniesie większe zyski w krótkim czasie, niż zrobiona samodzielnie. Chociaż tutaj nie ma reguły.
Osoby kreatywne, uzdolnione plastycznie, wrażliwe i inteligentne będą wiedziały jakie treści, wiadomości przemówią do potencjalnych klientów. Umiejętnie dobrana grafika, ostrość zdjęć, ścieżki dźwiękowe np. na stronach internetowych będą pełnić funkcję najważniejszej wizytówki. Niektórzy pokuszą się o tłumaczenie na język obcy i plus dla nich. Dzięki takiemu krokowi nawet mała firma będzie bardziej wiarygodna dla klientów. Reklama w dzisiejszych czasach to podstawa w prowadzeniu biznesu. Warto zainwestować w nią swój czas lub pieniądze i jej kreacje zlecić specjalistycznym firmom.