Nowi przedsiębiorcy często popełniają podstawowy błąd – inwestują niemal całe pieniądze w reklamę lub towar, zapominając o zasadzie złotego środka. Żeby reklamować – trzeba mieć co, a jeśli się ma za dużo – a odbiorców brak – jaki to ma sens? Reklama to podstawa udanego biznesu. Nie można liczyć, że klient znajdzie nas sam – to my mamy wystąpić naprzeciw niemu i zaoferować swoje usługi na tyle skutecznie, że nawet jeśli wcześniej uważał jakiś produkt za absolutnie zbędny, po zapoznaniu się z naszą reklamą zapragnie go mieć „na już”. Media mają już tyle gałęzi, że każdy znajdzie tą, która w przekazie i środkach będzie odpowiadać mu najlepiej. Wbrew pozorom, nieraz lepszą opcją jest wykupienie internetowej reklamy niż czasu antenowego za kilkaset tysięcy – coraz więcej osób przestaje oglądać telewizję, a niemal każdy korzysta z sieci i to z niej dowiaduje się najświeższych wiadomości i zdobywa wiedzę o świecie. Czy tego chcemy, czy nie – internet zawładnął światem i dzisiaj niemal nikt nie wyobraża sobie pracy czy rozrywki bez jego pośrednictwa.