seo” data-max-rows=”2″>

Trendy Google to wskaźnik liczby osób wyszukujących dany termin w danym okresie. Daje przegląd tematów, których szuka świat. Trendy można dalej sortować według ich położenia geograficznego, kategorii, okresu itp. Możesz także porównać swoje wyszukiwania. Platforma Google Trends jest dość prosta i łatwa w użyciu. Oprócz tytułu istnieją również małe grafiki, które pokazują, jak gorący lub zimny jest temat w danym okresie czasu. W jaki sposób Google Trends może pomóc w tworzeniu SEO i tworzeniu postów na blogu? Poniżej znajduje się kilka pomysłów, które możesz wdrożyć na swoim blogu. Wcześniej możesz jednak zapoznać się z najważniejszymi funkcjami Google Trend.

  1. Pokazuje popularność słów kluczowych w czasie

  2. Porównanie Twoich wyszukiwań

  3. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami.

  4. Oddziel swoje wyniki pod względem zdjęć, wiadomości lub wyszukiwań w YouTube.

Pomysły na blog:

Świadomość konkurentów: Możesz wpisać markę swojego konkurenta i zobaczyć, jak rozwija się ona w krótkim lub długim okresie. Kiedy rośnie, możesz przeprowadzić bardziej dogłębne badanie, aby dowiedzieć się, dlaczego i jak stosować ich strategie dla własnej marki.

Dane historyczne: Zamiast porównywać trendy z ostatniego tygodnia, przedłuż oś czasu do całego roku lub dłużej. Google ma wiele informacji, które możesz wykorzystać dla swojej marki w przyszłości. Za pomocą danych historycznych znajdziesz z najbardziej ogólnymi słowami kluczowymi, że stosunkowo stała zmiana trendu z miesiąca na miesiąc jest zwykle zdefiniowanym wzorcem. Następnie możesz użyć tych słów kluczowych w trakcie przygotowywania i publikowania treści.

Burza mózgów słowa kluczowe: Regularnie sprawdzaj słowa kluczowe związane z danym tematem i sprawdzaj, czy są słowa kluczowe w dół czy w górę. Możesz także użyć Trendów Google, aby zawęzić wyszukiwanie słów kluczowych kierowanych na określoną lokalizację / kraj. W ten sposób możesz zdecydować, czy warto używać tych słów kluczowych na blogu podczas kierowania na te lokalizacje. Jeśli wybrane słowa kluczowe nie są skuteczne w wybranych obszarach, możesz porównać lub zbadać inną strategię.

Burza mózgów tematy i pomysły na post na blogu: Skorzystaj z zapytań związanych z Trendami Google, aby zidentyfikować powiązane słowa kluczowe, których szukasz, dalej badaj ich indywidualne trendy i uzyskaj informacje, których możesz użyć do opublikowania treści na swoim blogu. Możesz także wybrać kategorie w trendach, a następnie podkategorię i wyszukać w tej kategorii pomysły na treść.

Korzystanie z Google Trends jest łatwe, ale zajmie trochę czasu, aby dowiedzieć się, jak korzystać z większości dostarczonych informacji. Zalecamy korzystanie z Trendów Google jako źródła odniesienia dla strategii marketingu cyfrowego i strategii dotyczącej treści oraz nadążanie za trendem.