Dla okazjonalnego obserwatora praktyka biznesowa może wydawać się związana ścisłymi przepisami, a w niektórych przypadkach tak jest. W innych przypadkach jest to jednak ewoluujące podejście do nowych możliwości i zmieniających się ról ludzi biznesu. W przeciwieństwie do wartości tradycyjnej praktyki biznesowej, wartości ewoluującej praktyki często kierują nauki humanistyczne i naukowe, co prowadzi do aforyzmów – zwanych także maksymami, cytatami, powiedzeniami i cytatami – które mają literacki urok poza tym. Następujący cytat z Billa Gatesa jest dobrym przykładem: „Twoi najbardziej niezadowoleni klienci są Twoim największym źródłem wiedzy”.

Wartość ofert dla praktyki biznesowej

W przeciwieństwie do niektórych rodzajów cytatów, najbardziej inspirujące cytaty biznesowe są zazwyczaj oparte na doświadczeniu. Nie pochodzą od dyrektorów generalnych ani profesorów, którzy mówią o stopniach naukowych. Pochodzą raczej od ludzi, którzy popełniają błędy i uczą się od nich lub uczą się od innych. Błąd. W przeciwieństwie do idiomów, które mają być frazesami lub idiomami akademickimi, wyrażenia idiomatyczne mają codzienną wartość dla początkujących firm i ludzi biznesu, a także dla doświadczonych firm, które angażują się w nowe przedsięwzięcia.

Kiedy liderzy biznesu odkrywają wartość inspirujących cytatów i powiedzeń biznesowych, szukają sposobów na podzielenie się nimi z pracownikami. Poniżej znajdują się cztery scenariusze, które siła ofert może mieć w codziennej działalności firmy. Zacznij od najbardziej znanych: motywacyjnych plakatów.

Plakat motywacyjny

Czy plakaty motywacyjne naprawdę działają, czy należą do spiżarni? Według Kennetha G. Browna, profesora zarządzania i organizacji na University of Iowa, plakaty motywacyjne mogą mieć zamierzony efekt. Ale tylko wtedy, gdy „są częścią większej kampanii z jasno określonymi celami i zaangażowaniem kierownictwa”. Dla dyrektorów firm oznacza to zastąpienie plakatów postawami utopijnymi, filozoficznie niejasnymi lub podobnymi do peruk plakatami, których mądrość dotyczy konkretnej kampanii.

Kompilacja cytatów

Książka z cytatami biznesowymi to świetny sposób na powstrzymanie pracowników przed stagnacją w wykonywaniu zadań, zwłaszcza jeśli jest to część programu czytania firmowego, w którym pracownicy spotykają się i omawiają ulubione powiedzenia z książki. Programy czytania firmowego nie są niczym nowym. Często jednak koncentrują się na książkach, które pracownicy przewijają, a nie czytają w całości. W przeciwieństwie do zwykłej prozy, której przeczytanie może zająć kilka dni pracownikom, pracownicy mogą zainwestować tylko kilka minut w książkę ofert.

Przemówienia motywacyjne

Niektórzy mówcy motywacyjni używają aforyzmów, takich jak McDonalds serwują hamburgery. Ale dobrzy mówcy wiedzą, że zbyt wiele aforyzmów może przytłoczyć publiczność i uniemożliwić zapamiętanie choćby jednego. Podobnie jak w przypadku plakatów motywacyjnych, kluczem do użycia aforyzmów w wypowiedziach motywacyjnych jest powiązanie ich z określoną kampanią lub filozofią firmy.

Cytaty przez e-mail

Jedną z pierwszych rzeczy, które profesjonaliści robią na początku dnia roboczego, jest sprawdzenie poczty elektronicznej. To sprawia, że ​​e-mail jest idealnym sposobem na tworzenie inspirujących umów biznesowych, które pracownicy pamiętają przez cały dzień. Z biegiem czasu oferty wysyłania e-maili mogą nie tylko zabawiać pracowników o wyjątkowych perspektywach. Pomoże im to włączyć nowe perspektywy do codziennej praktyki biznesowej.