My Blog

Jak tworzyć treści, które doceni Google i inne wyszukiwarki [infografika]

Wyszukiwarki to ogromne projekty, zarabiające krocie (Google, Baidu) albo sponsorowane przez potentatów (Bing), które konkurują ze sobą mając jeden cel: dostarczyć użytkownikowi najlepszej odpowiedzi na jego zapytanie. Starają się eksponować na najwyższych pozycjach treści oryginalne i wysokiej jakości.

Lider rynku światowego i zdecydowany hegemon w Polsce – Goolge – uruchomił w sierpniu nowy algorytm o nazwie Panda, który ma za zadanie odsiać z promowanych wysoką pozycją wyników spam i artykuły niskiej jakości tworzone na “farmach kontentu” (omówienia, skróty na wielką skalę tworzone w wydawnictwach internetowych, gdzie często jeden redaktor odpowiada za kilka serwisów). Dlatego, jeśli chcesz dotrzeć bezpośrednio do swoich potencjalnych klientów za pośrednictwem wyszukiwarek, musisz tworzyć treści najwyższej jakości.

Poniższa infografika przygotowana przez bostońską firmę Bafton powinna pomóc w zrozumieniu całego procesu.

dlaczego treści są ważne

Bartek CiszewskiJak tworzyć treści, które doceni Google i inne wyszukiwarki [infografika]

Related Posts